Consiliul Judeţean Gorj (CJG) a fost premiat şi în acest an în cadrul Galei Turismului FashionTV Tourism Awards, fiind reprezentat de Ion Călinoiu, preşedintele CJG.
Festivitatea de decernare a premiilor a avut loc, vineri, 13 martie a.c. la Bucureşti, evenimentul fiind realizat în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România sub patronajul Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului.
În acest an, judeţul Gorj a intrat în competiţie cu programul de promovare turistică “Vino acasă la Brâncuşi”, fiind considerat “Cel mai bun proiect de promovare turistică a unei destinaţii turistice”.
Premiile au fost conferite pe zone geografice, fiind selectate cele mai reprezentative locaţii şi servicii din industria turismului, dar şi autorităţile publice locale, ce promovează prin programe competitive şi prin metode clasice zonele pe care le reprezintă.
”Vino acasă la Brâncuşi” este un proiect complex de promovare turistică iniţiat şi realizat de Consiliul Judeţean Gorj, cu adresabilitate atât naţională cât şi internaţională, dorindu-se a evidenţia Gorjul istoric şi pitoresc ca produs şi destinaţie turistică de primă categorie, pe piaţa industriei ospitalităţii.
***
Consiliul Judeţean Gorj, prezent la cea de-a 33-a ediţia a Târgului de Turism a României
La cea de-a 33-a ediţie a Târgului de Turism al României (TTR) ce a avut loc în perioada 12-15 martie 2015, Judeţul Gorj a fost reprezentat de către Consiliul Judeţean Gorj prin instituţiile subordonate Şcoala Populară de Artă şi Ansamblul Artistic Profesionist ”Doina Gorjului”, ca participant
Deschiderea manifestării expoziţionale s-a bucurat de prezenţa Primului-ministru al României, Victor Ponta, Ministrul Economiei, Comerţului şi Turismului, Mihai Tudose, dar şi a mai multor oficiali din domeniu.
Încă prima zi a târgului, Consiliul Judeţean Gorj a pus în valoare tradiţiile şi obiceiurile gorjeneşti, prin mai multe momente artistice realizate de Anasamblul Artistic Profesionist ”Doina Gorjului” precum şi prin demonstraţiile de olărit şi cioplit în lemn ale meşterilor populari din cadrul Şcolii Populare de Artă din Târgu-Jiu.
Pe toată durata evenimentului , sub egida ” Vino acasă la Brâncuşi” au fost distribuite materiale de promovare a judeţului Gorj ca ”destinaţie cultural-turistică unicat”, clasificare dobândită în urma câştigării a premiului ”Mărul de Aur”.
Ediţia de primăvară a Târgului de Turism a României a fost găzduită la centrul expoziţional ROMEXPO, organizată în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţilor de Turism (ANAT), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural şi Ecologic (ANTREC), reunind agenţii de turism, hotelieri şi consultanţi în turism atât din ţară cât şi din străinătate.
BIROUL DE PRESĂ al CJ Gorj